Založ si blog

Čo mám robiť?

„Neviem, čo si počať so svojím životom.  Som mladý, nemám záväzky, žiadne vzdelanie a som chudobný.  Žijem v štáte, v ktorom sú ľudia utláčaní.  Viem, aká je pravda, no neviem, čo ďalej.  Čo mám robiť?“, opýtal sa naliehavo mladík učenca.

 

Učenec odpovedal:

 

Ťažkosti a problémy, ktorým čelíš môžu byť dôvodom na to, aby si sa chopil svojej viery a vyniesol ju do výšin alebo ju zhodil do hlbín.  Ale vedz, že:

 

Imám Jaafar (mier sním) povedal:  „Aj keby bol veriaci na samom vrchole hory, Allah by za ním poslal diabla, aby ho obťažoval a Allah nastolí jeho viere pokoj a mier, skrze ktorej sa veriaci nebude báť nikoho, ak bude viera s ním.“

 

Imám Abi Abdullah (mier s ním) povedal:  „Neexistuje veriaci, ktorému by Allah nedelegoval  štyri veci:  Diabla, ktorý ho chce oklamať a zviesť zo správnej cesty; neveriaceho, ktorý s ním bojuje; veriaceho, ktorý mu závidí a je voči nemu hrubý a pokrytca, ktorý sleduje jeho pády.“

 

Imám Abi Abdullah (mier s ním) povedal:  „Nikdy nebol a nikdy nebude veriaci, ktorý by nemal suseda, ktorý ho neobťažuje.  Ak by sa veriaci nachádzal na ostrove na mori, Allah by  za ním poslal niekoho, kto by mu spôsoboval ťažkosti.“ (tieto hadity je možné nájsť v knihe Kafi, zväzok 2, str. 250)

 

Allahov Posol (as) povedal:  „Ak by bol veriaci hoc aj v myšacej diere, Allah by k nemu poslal niečo, čo by ho obťažovalo.“ (Jame AlAkhbar str. 129)

 

Bez ohľadu na to, aký si chudobný, nauč sa nasledovné od Ježiša (mier s ním), ktorý je dnes milovaný miliónmi za to, čo dokázal prostredníctvom svojej úprimnosti a lásky k Bohu:

 

„Moji otroci sú moje ruky a moja výzbroj sú moje nohy; moja posteľ je zem a kameň je môj vankúš;  moja prikrývka v zime je východ slnka a lampou noci je mesiac; mojím jedlom je hlad a moje moto je strach; moje šatstvo je vlna a mojím ovocím je to, čo rastie na zemi pre divú zver a dobytok.  Spím, zatiaľ čo nič nemám a vstávam, zatiaľ čo nič nemám, no napriek tomu na zemi niet bohatšieho, než som ja.“

 

Vieš prečo na zemi nie je nik, kto by bol bohatší, než on?

 

Imám Ali (mier s ním) povedal:  „Niet väčšieho bohatstva než mať vedomosti a niet väčšej chudoby než žiť v ignorancii.“

 

Keď Boh dá, v živote dostaneš možnosť získať množstvo vedomostí, pretože vedomosti ťa ochránia, no peniaze ťa neochránia.

 

Prosím Boha, aby uľahčil tvoju situáciu a dal tvojmu srdcu mier v mene Mohammada a jeho rodiny a pomohol ti, aby si bol odľahčený o všetky tvoje trápenia a problémy.What-is-the-tribulation-period_1

Materiálna civilizácia, morálna civilizácia a Boj/Snaženie

16.11.2014

Pravdou je, že existuje veľký zmätok ohľadom materiálneho rozvoja človeka a morálneho rozvoja človeka. Preto je každý materiálne rozvinutý človek označovaný za morálne rozvinutého. A to je prostredníctvom zmiešania materiálnej civilizácie s morálnou civilizáciou; považujúc ich za jedno pre každý národ. Toto je falošné vyváženie a falošný štandard. Inak by [...]

Civilizovaný materiálny rozvoj a úspech spirituálny

04.11.2014

Človek je stvorený, aby poznal Allaha Všemohúceho: {A džinov a ľudí sme jedine preto stvorili, aby Ma uctievali}[1] To znamená, aby Ma mohli poznať. Pretože uctievame, aby sme poznali. Ba niet dobra v uctievaní, ktoré nedostane uctievajúceho bližšie k Allahovi, čo následne zvyšuje jeho poznanie Allaha, Všemohúceho. Inými slovami, človek je stvorený za účelom [...]

Ako človek spozná Mistodržiteľa/Zástupcu Boha na Jeho Zemi v každej epoche

03.11.2014

Najdôležitejšia cesta, ktorou spoznať nástupcu Boha na Jeho Zemi je: Prvá cesta: Ktorou Anjeli spoznali Adama, Požehnania a Mier s Ním, a tou je Zmienenie sa, pretože Allah, Slávny, Všemohúci, sa zmienil o Adamovi, Požehnania a Mier s Ním, a že je Jeho Miestodržiteľ na Jeho Zemi; {Hľa, Pán tvoj k anjelom prehovoril: “Umiestním na zemi zástupcu!” I povedali: “Chceš [...]

pellegrini

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

23.04.2024 15:58

Zvolený prezident Peter Pellegrini chcel, aby z fotografie vyžarovala aj národná hrdosť. Vyzdvihol preto novinku.

Aktuálna informácia, horúca novinka, práve sa stalo, PRAVDA, mimoriadna správa, mimoriadne1, mim1

Pri Šali došlo k tragickej nehode, čelnú zrážku áut neprežili traja ľudia

23.04.2024 15:29

Na mieste zasahujú dve pozemné ambulancie záchrannej zdravotnej služby aj posádka záchranárskeho vrtuľníka.

Ana Estradová

V konzervatívnom Peru vykonali vôbec prvú eutanáziu. Ana Estradová trpela nevyliečiteľnou chorobou

23.04.2024 15:09

Ana Estradová bola niekoľko rokov pripútaná na lôžko. Súdny spor, v ktorom jej bolo priznané právo podstúpiť eutanáziu, viedla a vyhrala za pomoci ombudsmana pre ľudské práva.

Rudolf Schuster

Rudolf Schuster získal Čestné občianstvo Košického samosprávneho kraja

23.04.2024 15:06

Ide o vôbec prvé udelenie takéhoto ocenenia v histórii kraja.

Juraj Kula

Dnes stojíme na križovatke pravdy a lží. Ten, kto si je istý, že dostane vodu, necíti smäd. helper313.wordpress.com/ youtube.com/user/sosentimentom

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 77998x
Priemerná čítanosť článkov: 2786x

Autor blogu

Kategórie